Dėl didesnių užsakymų kainos ir sąskaitos faktūros susisiekti info@smmpaslaugos.lt arba +37065555760

Facebook ir Google Atsiliepimai: 8 Patarimai Kaip Gauti Jų Daugiau


Be stebėjimo ir atsakymų į atsiliepimus, rinkodaros specialistai kuria įvairias strategijas, siekdami gauti daugiau atsiliepimų.


  • Net 88 proc. vartotojų pasitiki atsiliepimais internete tiek pat, kiek pasitikti rekomendacijomis iš kitų žmonių.
  • Klientai nelabai pasitiki įmonėmis, kurių reitingai yra mažesni nei 4 žvaigždutės. 80 procentų vartotojų teigia, kad labiausiai patikimi žvaigždžių reitingai yra 4,0, 4,5 ir 5 žvaigždutės.
  • Nauji atsiliepimai yra svarbūs. Remiantis tyrimais, 69 proc. vartotojų mano, kad senesni nei 3 mėnesių atsiliepimai nebėra svarbūs. Tuo tarpu maždaug 15 proc. mano, kad vieninteliai svarbūs atsiliepimai yra tie, kurie buvo parašyti per praėjusias 2 savaites.

Didesnis skaičius atsiliepimų ne tik padidina paieškos sistemos matomumą ir našumą; tai taip pat padeda sustiprinti pasitikėjimą bei prekės ženklo reputaciją tose vietose, kuriose vartotojai lankosi, ieško ir bendrauja.

7. patarimai, kaip sulaukti daugiau atsiliepimų savo Facebook ar Google puslapiui

1. Įsitikinkite, ar tai yra leidžiame pasirinktoje platformoje.

Svarbu išsiaiškinti kuriuose svetainėse ir platformose, jūsų įmonei leidžiama skatinti rašyti atsiliepimus. Kai kuriose svetainėse, pvz., „Yelp", žmonės žiūri kreivai į įmones, kurios prašo atsiliepimų iš klientų.


Kiti tinklapiai, kaip „Facebook“ ir „Google“, atvirkščiai – net suteikia nemokamus įrankius įmonėms, kurios iniciatyviai ieško atsiliepimų internete.


Kurdami strategiją, kad gautumėte daugiau internetinių atsiliepimų, įsitikinkite, kad jūsų pastangos atitiks kiekvienos atskiros atsiliepimų svetainės gaires. Norite būti pagirtas, o ne baudžiamas už prašymus parašyti atsiliepimus.

2. Norint gauti daugiau atsiliepimų, paleiskite el. pašto kampaniją.

El. paštas yra vienas iš populiariausių ir veiksmingiausių rinkodaros kanalų, norint gauti daugiau internetinių atsiliepimų iš klientų.


Nėra sunku paleisti pirmąją kampaniją. Tiesiog surinkite savo klientų el. pašto adresus, pageidautina, pardavimo ar priežiūros metu. El. laiškus rašykite trumpus ir glaustus, o pabaigoje būtinai įtraukite savo vardą, kad laiškas taptų asmeniškesnis. Ir nepamirškite pridėti nuorodą į puslapį, kuriame norėtume, kad klientai parašytų atsiliepimus.

3. Leiskite mums pasirūpinti atsiliepimais apie jus!

Facebook bei Google ads reklamos pagalba, galime padėti jūsų įmonei sulaukti daugiau atsiliepimų socialiniuose tinkluose!

Viską darome labai paprastai:
1. Atliekame jūsų įmonės raktažodžių analizę
2. Paleidžiame reklaminę kampaniją pagal tuos raktažodius
3. Renkame atsiliepimus!

Kaip atrodo reklama, kurią paleidžiame mes:

Užsisakyti Google atsiliepimų renkamų reklamos būdu galite paspaudę čia:

Užsisakyti Facebook atsiliepimų renkamų reklamos būdu galite paspaudę čia:

4. Išbandykite serijinius el. laiškus.

Serijiniai el. laiškai taip pat veikia. Situacija: daugiakanalinis mažmenininkas „Concourse Sports" per mėnesį išsiuntė 16 000 užklausų atsiliepimams. Rezultatas? Per du mėnesius bendrovė sugebėjo padidinti „Google" ir „Facebook" atsiliepimų skaičių 2800 procentų.


Nepriklausomai nuo kampanijos pobūdžio ar dydžio, niekada nepamirškite padėkoti savo klientams. Naudokite el. laiškus ir pranešimus kaip galimybę parodyti dėkingumą už atsiliepimus ir skatinti pakartotinius apsilankymus.

5. Naudokite spausdinamus atsiliepimų prašymus.

Kartais viskas ko reikia klientams yra priminimas palikti atsiliepimą. Dalomoji medžiaga puikiai tinka - perduoti ją klientui po sandorio ir paaiškinti, kad norėtumėte išgirsti jų nuomonę. Tai gali būti kortelės forma, lapelis priklijuotas prie čekio, lipdukas ar net keletas teksto eilučių atpausdintų ant jūsų gaminio pakuotės.


Svarbu prisiminti, kad jūsų geriausi klientai yra per vieną žingsnį nuo gero atsiliepimo. Atspausdintos užklausos yra efektyvus įrankis pasinaudoti šia galimybe.

6. Sukurkite savo „Google" atsiliepimų nuorodą.

Vienas iš efektyviausių būdų, kaip pagerinti paieškos reitingą, taip pat didinti internetinės prekės ženklo reputaciją ir pritraukti daugiau potencialių klientų į jūsų įmonę - gauti daugiau „Google" atsiliepimų.


Gana efektyvus būdas tai padaryti - sukurti savo „Google" peržiūros nuorodą. Tai reiškia, kad naudodami „Google" vietų API sukursite nuorodą į puslapį, kuriame klientai ir „Google" naudotojai gali palikti atsiliepimą ir dalintis savo patirtimi.

7. Įjunkite „Facebook" puslapio skirtuką "Atsiliepimai".

Socialinės žiniasklaidos milžinė „Facebook" taip pat yra nauja jėga internete,  atsiliepimų erdvėje. Remiantis tyrimu, 80 proc. vartotojų labiau linkę pirkti iš vietinių įmonių su teigiamais atsiliepimais „Facebook" puslapyje.


Atsižvelgiant į šią statistiką, tikslinga sukti galvą kaip gauti daugiau atsiliepimų. Visų pirma turite įjungti „Atsiliepimų“ funkciją savo puslapyje.

8. Būkite aktyvūs atsakydami į atsiliepimus.

Nėra lengva išsiaiškinti, kaip gauti daugiau atsiliepimų „Facebook",ar  „Google".


Tačiau neseniai atliktas „Harvard Business Review" tyrimas gali suteikti keletą įžvalgų: mokslininkai teigia, kad įmonės pradeda gauti 12 proc. daugiau atsiliepimų, kai jos ima atsakyti į jau egzistuojančias (atsakymų dažnumas taip pat padidina bendrą reitingą 0,12 žvaigždutėmis).


1 Komentaras


  • 96KODBXUL www.yandex.ru
    Fme8cbwb

Patiko? Pasidalink Savo Nuomone!