Dėl didesnių užsakymų kainos ir sąskaitos faktūros susisiekti info@smmpaslaugos.lt

Kaip Sukurti Sėkmingą Pirmają Instagram Reklamą 2019


Norite didinti savo Instagram paskyros aktyvumą ir generuoti daugiau pardavimų? Atėjo laikas pradėti savo pirmąją Instagram reklamos kampaniją!

Instagram‘e yra 2 milijonai vartotojų, kurie ką nors reklamuoja kiekvieną mėnesį, o Instagram reklama - puiki galimybė mažoms įmonėms kurti patrauklius skelbimus, kad nukreiptų juos į tinkamą auditoriją ir aktyvinti pardavimus.

Geriausios naujienos yra tai, kad Instagram reklamos kampanija nėra smūgis jūsų biudžetui – viskas, ko reikia yra šiek tiek planavimo, bandymų ir kūrybiškumo!

Jei dar nesate prieš tai kūrę Instagram reklaminės kampanijos, nesijaudinkite: čia yra viskas, ko jums reikia norint sukurti, paleisti ir matuoti savo pirmąją Instagram reklamos kampanijos sėkmę!

Šiame blogo įraše aptarsime septynis veiksmus, susijusius su Instagram reklamos kampanijos vykdymu, nuo tikslų nustatymo iki tikslinės auditorijos kūrimo, skelbimo formato pasirinkimo, sėkmės matavimo ir kt.

Žingsnis #1: Išsikelkite savo Instagram reklamos kampanijos tikslą 

Pirmas žingsnis kuriant Instagram reklamos kampaniją yra sutelkti dėmesį į tai, ką norite parduoti ar reklamuoti ir kodėl tai norite daryti.

Jei nežinote tiksliai, kodėl norite ją paleisti, nėra tikslo paskirti sunkiai uždirbtus pinigus į Instagram reklamos kampaniją!

Galbūt jūs paleidžiate naują produktą arba reklamuojate ypatingą renginį ar sezoninius pardavimus. Nepriklausomai nuo jūsų konkretaus tikslo, praleiskite šiek tiek laiko galvodami apie tai, kodėl norite reklamuotis Instagram‘e ir kaip jūs ketinate tai padaryti.

Pradėkite nustatydami savo Instagram reklamos kampanijos tikslą. Ar jus domina pardavimai? Tada jūsų tikslas būtų konversijos. Ar jums labiau rūpi prekės ženklo matomumas? Tada jūsų tikslas galėtų būti įsitraukimas arba sekėjai.

Turėdami aiškų tikslą, norint jį pasiekti, turėtumėte kurti kampanijos turinį, formuoti tikslinę auditoriją ir formatą.

Atsiminkite: Instagram naudoja Facebook reklamos platformą visoms savo reklamos kampanijoms. Taigi visi skelbimų, tikslų nustatymai, biudžeto sudarymas ir kūrimo darbai atliekami per Facebook skelbimų tvarkyklę! 

instagram reklamos kurimas

 

  • Brand awareness (Prekės ženklo žinomumas)
  • Reach (Pasiekiamumas)
  • Traffic (Paspaudimai į jūsų svetainę ar programėlę)
  • App installs (Programėlių įdiegimas)
  • Engagement (Įsitraukimą, tik įrašam)
  • Video views (Vaizdo įrašų peržiūros)
  • Conversions (jūsų svetainės arba programėlės konversijos)

instagram reklamos pasirinkimai

Kai nustatėte savo Instagram reklamos kampanijos tikslą, galite pradėti apibrėžti savo tikslinę auditoriją!

Žingsnis #2: Pasirinkite Instagram skelbimų kampanijos tikslinę auditoriją 

Kai jau turite kampanijos tikslą, atėjo laikas apibrėžti savo tikslinę auditoriją!

instagram auditorijos pasirinkimas

Pradėkite peržiūrėti savo puslapio Instagram analitiką. Tai puiki vieta sužinoti daugiau apie jūsų tikslinę auditoriją. Naudokite Šią informaciją , kad sužinotumėte nišinę auditoriją, kurią norėtumėte pasiekti.

Naudokime odos priežiūros prekės ženklą kaip pavyzdį: verslas jau turi nemažai moterų sekėjų Instagram‘e, tačiau paskyros savininkai ketina išleisti produktus vyrams. Gera strategija būtų peržvelgti sekėjų vyrų amžiaus grupes ir vietą, taip pat būtų naudinga peržiūrėti sekėjų moterų amžiaus grupes.

Jei daugelis jų turi vaikus, Tėvo dienos Instagram reklamos kampanija galėtų gerai pasitarnauti tam, kad paaugliai galėtų įsigyti produktą savo tėčiams. Arba, jei yra vyresnio amžiaus grupės, pranešimas apie dovanas, skirtas vyrams ir partneriams, taip pat suveiktų!

Išnagrinėję savo Instagram paskyros analitiką ir tiksliai derindami, kurias Instagram reklamas kreiptumėte į kurią auditoriją, galite nustatyti Instagram skelbimų kampanijos parametrus naudodami Facebook skelbimų tvarkyklę.

instagram reklamos auditorijos pasirinkimas

 Yra parinkčių, kaip nustatyti auditoriją pagal amžių, lytį, vietas, interesus ir netgi su kuo jie yra susiję Facebook'e!

Jei tai yra jūsų pirmoji kampanija, o jūsų tikslas yra padidinti prekės ženklo žinomumą, būtų geriau pradėti nuo platesnės auditorijos. Jei padarysite savo tikslinę auditoriją per siaurą ar per daug nišinę, galite praleisti galimybę reklamuotis prieš dideles mases žmonių.

Nepamirškite, kad tikslinė auditorija, tikslas ir skelbimo formatas yra susiję - jūs negalite nustatyti tikslinės auditorijos, jei neturite tikslo! Skelbimo tipas priklausys nuo to, kas yra jūsų auditorija, ir kokio tipo turinys jiems patinka.

Žingsnis #3: Pasirinkite savo Instagram reklamos kampanijos skelbimų formatą

Kaip ir Instagram įrašai, Instagram skelbimai gali būti įvairių formų ir dydžių!

Tai reiškia, kad galite pasirinkti geriausią skelbimo tipą, atitinkantį auditoriją, tikslą ir reklamos kampanijos pagrindinę mintį.

Štai kai kurių tipų skelbimai, kuriuos galite naudoti savo Instagram‘e:

Nuotraukų ir video Instagram reklama:


Tai tradicinis vienos nuotraukos ar vaizdo įrašo stiliaus skelbimas, kuriame yra mažas „sponsored“ žymeklis, kuriame paprastai pažymėsite įrašo vietą.

instagram nuotraukos video reklama

 

Šio tipo Instagram reklamos nauda yra ta, kad ji patenka į jūsų tikslinės auditorijos kanalą, o tai reiškia, kad jie gali lengvai praleisti jūsų įrašą.

Tačiau vienas iš pagrindinių šios reklamos tipo iššūkių yra tas, kad gali būti sunku išsiskirti iš minios. Turite tik dalį sekundės, kad patrauktumėte savo auditorijos dėmesį, todėl tikrai reikia įsitikinti, kad reklama yra drąsi, patraukli ir turi veiksmingą raginimą imtis veiksmų, kad atkreiptumėte auditorijos dėmesį!

Instagram karuselės reklama:

Norite parodyti naują kolekciją? O gal turite parodyti ilgesnę istoriją, kurią galėtumėte papasakoti per fotografiją ar vaizdus?

Instagram karuselės reklama su keliomis nuotraukomis gali būti tai, ko ieškote!

instagram karuseles reklama

Pagal mokslinius tyrimus nustatyta, kad karuselės reklama yra 10 kartų efektyvesnė pritraukti žmones paspausti ant įrašų, palyginus su statiniais rėmėjų įrašais.

Naudodamiesi Instagram karuselės reklama, jūsų auditorija galės pamatyti iki 10 nuotraukų, o tai yra puiki galimybė susipažinti su jūsų prekės ženklu ar produktu!

Karuselės reklama yra puikus, lėšas taupantis, efektyvus būdas papasakoti istoriją apie savo prekės ženklą ir parodyti visus geriausius jūsų kampanijos vaizdus. Karuselės taip pat leidžia vartotojams pereiti per įrašus savu tempu, o tai puikiai tinka mokomojo turinio įrašams.

Instagram story reklama:

Kiekvieną dieną daugiau nei 400 mln. žmonių peržiūri Instagram story, o tai reiškia, kad Instagram reklamos kampanija, skirta istorijoms, gali jums padėti!

Instagram story reklama

Vienas iš didesnių Instagram istorijų reklamos kampanijos privalumų yra tai, kad dabar galite kurti Instagram istorijų karuselės reklamą! Instagram istorijų karuselės reklama leidžia skelbti 3 einančius iš eilės skelbimus, kiekvienas 15 sekundžių trukmės, kad sukurtumėte reklamą, kuri atrodytų kaip tikra Instagram istorija.

Panašiai kaip karuselės įrašai kanaluose, tai puikiai tinka istorijos pasakojimui ir vaizdo įrašų kūrimui!

Žingsnis #4: Instagram reklamos dizainas

Kai nustatysite Instagram reklamos kampanijos tikslą, tikslinę auditoriją ir nuspręsite, kurį skelbimo formatą ketinate naudoti, laikas padirbėti ties kūryba!

Dabar laikas pagalvoti apie platesnius jūsų kampanijos reikalavimus, pvz., balso toną, kurį ketinate naudoti, vaizdus ir kaip galite kūrybingai parduoti savo produktą.

  • Savo reklamą kurkite tiesiogią ir glaustą: Turite tik kelias sekundes, kad patrauktumėte kažkieno dėmesį - jei jums patiems tekstą reikia skaityti du kartus, reikėtų jį pergalvoti!

instagram story reklamos pavyzdys

  • Įtraukite savo prekės ženklo logotipą: Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą ir pasiekti naujas auditorijas, nepamirškite įtraukti savo logotipo į savo dizainą! Tai labai svarbu siekiant padidinti prekės ženklo pripažinimą.

 

  • Renkite nesudėtingus konkursus ir ruoškite paprastas dovanas: Daugelis mažų įmonių mėgsta paleisti dovaną, kad ji skleistų žinomumą apie jūsų prekės ženklo pirmąją kampaniją. Jei rengiate konkursą ar ruošiate dovaną, įsitikinkite, kad jūsų sukurtas iššūkis nėra pernelyg sunkus, nes tai nepadidins žmonių įsitraukimo.

 

  • Įtraukite kvietimą kažką daryti (Call to action): Nesvarbu, ar tai yra Instagram istorijų reklama, ar tradicinis įrašas, įsitikinkite, kad nukreipiate auditoriją į ten, kur norite, pavyzdžiui, jūsų svetainę ar internetinę parduotuvę.

instagram nuotraukos reklamos pavyzdys

 Žingsnis #5: Nusistatykite Instagram skelbimų kampanijos biudžetą

Kiekvienos įmonės ir kiekvienos kampanijos biudžetas gali skirtis; jei tai yra jūsų pirmoji Instagram reklamos kampanija, gera idėja būtų labai neišlaidauti.

Svarbiausia yra klaidos, iš kurių mokysitės, išmoktas pamokas pritaikykite kitai reklamos kampanijos pradžiai arba patobulinimui.

Geras dalykas yra tai, kad reklama Instagram‘e niekada nekainuos daugiau nei jūs nusprendžiate išleisti. Galite nustatyti savo biudžetą Facebook skelbimų tvarkyklėje, kuri padės sekti savo biudžetą ir neišleisti daugiau.

instagram kiek isleisti reklamai

Jei tai yra jūsų pirmoji kampanija, naudinga išlaikyti paprastą biudžeto sudarymo strategiją, nes neturėsite palyginamųjų duomenų.

Tačiau vienas paprastas dalykas, kurį galite nuspręsti, yra tai, ar norite paleisti Instagram reklamą su dienos biudžetu (kuris siūlo maksimalias dienos išlaidas), arba nustatyto laiko biudžetą (nustatytas laikotarpis ir biudžetas).

Nepriklausomai nuo to, ką nuspręsite, tai padės jums valdyti savo išlaidas ir planuoti, kiek laiko bus rodomas skelbimas.

Žingsnis #6: Patikrinkite savo Instagram reklamos kampaniją

Vienas iš geriausių būdų sužinoti, ar jūsų reklama veikia, yra išbandyti „Split“ testavimą su Facebook reklamos tvarkykle.

Šie bandymai padės jums suprasti, kaip skirtingi jūsų skelbimų aspektai, pvz., turinys, vaizdai ar raginimas veikti, veikia kampanijos bendrą našumą.

Pradėti A/B testavimą yra labai papraspa! Jūs galite lengvai paleisti skirtingas skelbimų versijas, kad pamatytumėte, kas geriausiai veikia, ir pagerinti būsimas kampanijas!

Prieš pradedant bandymus, reikia paminėti keletą dalykų:

  • Viskas turi būti paprasta: Mes rekomenduojame vienu metu tikrinti tik vieną elementą. Pavyzdžiui, netestuokite kūrybinio dizaino, reklamos kopijos ir pavadinimo vienu metu. Jei norite testuoti savo kvietimą veikti (Call to action), visą kitą išlaikykite stabiliai ir tiesiog pakeiskite kopiją. Taip jūs žinosite, kad nebuvo nieko kito, kas galėjo daryti įtaką įsitraukimo pakilimui.

 

  • Nedarykite daug bandymų vienu metu: Tai gali išnaudoti daug jūsų biudžeto. Jei bandysite kontroliuoti savo Instagram reklamos kampanijos lėšas, vienas testo atlikimas vienu metu jūsų nenuskriaus pinigine prasme.

 

  • Tai leidžia jums pamatyti, ar jūsų rezultatai yra pakankamai reikšmingi, kad juos būtų galima perkelti į kitą kampaniją. Naudokite statistinės reikšmės skaičiuoklę, kad patikrintumėte savo rezultatų patikimumo lygį. Jei jūsų bandymo rezultatai rodo 95% ar didesnį pasitikėjimo lygį, tai paprastai yra geras ženklas, kad laimėjęs A / B testo variantas gali būti perkeltas į kitas jūsų kampanijas!

instagram ab split testavimas

Žingsnis #7: Pamatuokite savo Instagram reklamos kampanijos sėkmę

Sėkminga Instagram reklamos kampanija viršija „patinka“ paspaudimus; jūs norite stebėti savo pažangą siekiant tikslo, kurį nustatėte pradėdami kampaniją.

Tačiau skaičiai, kurie gali padėti jums nustatyti, ar jūsų kampanija buvo sėkminga, ateina iš įvairių vietų. Verta pažvelgti į jas, kad pamatytumėte, ar esate patenkinti savo Instagram reklamos kampanijos našumu.

Štai keletas vietų, kuriose galite peržiūrėti jūsų Instagram reklamos kampanijos sėkmę:

Facebook reklamos tvarkyklė (Ad Manager): Peržiūrėkite kampanijos rezultatus, įskaitant pasiekimus, sukurtą įspūdį ir nuorodų paspaudimus!

facebook instagram reklamos rodikliai
Instagram įžvalgos (Insights): Naudokite Instagram įžvalgas, kad sužinotumėte, ar jūsų paskyroje pagerėjo bendras įsitraukimas ir pasiekiamumas. Galbūt jūs įgijote daugiau sekėjų arba nuo pradžios kampanijos pagerėjo įsitraukimo rodiklis.

instagram reklamos rodikliai
Svetainės analitika: Naudokite ''Google Analytics'' arba panašią platformą sekti kiek lankytojų apsilankė jūsų svetainėje. Jei matote padidėjimą Instagram‘e, ypač srauto, tai yra geras ženklas, kad reklama veikia.

Produkto pardavimas: Pastebėjote, kad padidėjo užsakymų skaičius ar daugiau klientų pas jus apsilanko? Tai gali būti dėl jūsų Instagram reklamos kampanijos!

Nepriklausomai nuo to, kaip jūs vadovaujatės analitiniais duomenimis, svarbu reguliariai stebėti savo kampanijų sėkmę. Labai daug ko galima išmokti iš kampanijų, kurioms iš tikrųjų pasisekė, taip pat iš tų, kurioms nepasisekė, todėl nebijokite stebėti kiekvieno proceso etapo.

Rekomenduojame sukurti „Google Sheet“ arba „Excel“ failą, kad galėtumėte registruoti kiekvienos kampanijos pažangą ir rezultatus.

Ir nepamirškite pasidalinti ja su savo platesne verslo komanda - tai taip pat galėtų daryti įtaką kitiems verslo sprendimams, pvz., skirstant biudžetą ar rengiant produktų pristatymą!

Štai ir viskas, dabar galite kurti savo pirmąją Instagram reklamos kampaniją!
Natūralu, kad jūsų pirmoji Instagram reklamos kampanija yra kaip mokymosi kreivė, tačiau šie patarimai padės jums gauti puikių rezultatų, nepaisant jūsų patirties.


Patiko? Pasidalink Savo Nuomone!